Logga in  \/ 
x
eller
x
x

    Support

    Medlemssupport - välj det som passar dig bäst

    Workplace Advance
    Ett säker kort. När du gör ett inlägg i supportgruppen ger medlemmarna dig tips hur du skall lösa ditt problem. För digital kommunikation erbjuder Workplace flera alternativ:

    • Direkt svar på ditt inlägg (fråga)
    • Röstsamtal
    • Videosamtal
    • Direkt chatt med någon medlem/handledare
    • Skärmdelning

    Kontakta vår administratör om du saknar tillgång till Workplace. Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.


    Fredagssupporten 

    • Felsökning
    • Rättar till felaktiga inställningar
    • Återställer drivrutiner
    • Ominstallationer av operativsystem och programvara
    • Hjälper till med e-postinställningar i smarta mobiler
    • Hjälper till med anskaffande av e-postkonton typ gmail, yahoo, outlook mm
    • Hjälper till med frågor om programvaror
    • Köpråd vid nyanskaffning av dator

    Det här gör vi inte:

    • Reparerar skrivare
    • Reparerar trasiga komponenter eller krachade hårddiskar
    • Reparerar datorskärmar
    • Supporterar enskilda programvaror
    • Utbildar i enskilda programvaror eller operativsystem
    • Äldre datorer med operativsystem före Windows 8
    • Kontorsnätverk och konfiguration av servrar

     Adress: Marklandsgatan 49, Göteborg 

    OBS! I Supporten utbildar vi inte. Vi hjälper våra medlemmar med diverse datorproblem och inställningar!!

    Flera av våra medlemmar ser vår fredagssupport som en trivsam mötesplats för utbyte av erfarenheter vid en kopp kaffe med tilltugg. Eftersom vi håller till i vår datasal går det att nyttja datorerna för en stunds avkopplande surfande. Alltid finns det någon medlem som kan ge goda råd och handledning. 


    © 2021 ITSeniorerna i Göteborg - All Rights Reserved.
    Vi använder cookies

    Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. Cookies används bland annat för att komma ihåg dina inställningar, erbjuda säker inloggning och för att analysera vår trafik. De används också för att marknadsföra föreningens tjänster till medlemmar (support, kurser, möten mm)