Search - EasyDiscuss
Sök - Frågor & Svar
plg_search_attachments
Sök - Föreningsmöten
Sök - Artiklar/Nyheter
Search - All Video Share
Sök - Taggar

Support

ONLINE - DYGNET RUNT - SVAR INOM 24 TIMMAR

Du skapar ett supportärende genom att fylla i nedanstående uppgifter. Har du en bild, till exempel en skärmdump, från ett felmeddelande underlättar detta betydligt. Bara att bifoga. Du får ett meddelande när vi har ett svar på din fråga. I regel inom 24 timmar.

När du skickat iväg ett supportärende får du ett ID-nummer till din e-post. Du kan följa ditt ärende samt komplettera om du råkat har glömt någon detalj.

OBS! Typ av ärenden kan vara felmeddelanden, hjälp med inställningar och konfiguration, tolkning av vissa kommandon etc. Supporten kan INTE hjälpa dig med informations / utbildningsfrågor.

Är du medlem? Logga in så behöver du inte fylla i namn och e-post.

Nytt supportärende

Copyright © 2004 - 2019 ITSeniorerna

ITSeniorerna i Göteborg
Stockholmsgatan 16A
416 70  Göteborg
Org.nr. 802419-4774